Травмапедагогіка для українських шкіл

pic 2025 06 10Продовжуємо реалізацію тренінгової програми 2025 року «Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі» – друга група вже сформована! До участі було відібрано 15 закладів освіти з 10 областей України: Київської, Вінницької, Запорізької, Харківської, Сумської, Одеської, Львівської, Полтавської, Донецької та Закарпатської. Другий тренінг відбудеться з 20 по 26 липня 2025 року у Варшаві:

pic 2025 06 05Ми розпочинаємо нову серію тренінгів 2025 року в межах проєкту «Травма інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі», який реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини, Фонду Ебергарда Шьока, а також Департаменту освіти міста Варшави. Перший тренінг відбудеться 6-12 липня 2025 року у Варшаві.

pic 21 04 25 1У межах проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл» у 2024 році понад 150 педагогічних працівників пройшли навчання на тренінгах у Варшаві. Для того, щоб підтримати впровадження нових підходів у шкільне середовище, було організовано супервізійну підтримку для педагогів. В 2025 році ми продовжуємо супервізійні зустрічі, бо вони стали важливою частиною подальшої роботи з учасницями тренінгів.

photo 2025 04 18 11 43 23Тренерки й експертки з травмапедагогіки Світлана Меркулова та Тетяна Петренко стали частиною великої родини EdCamp Ukraine!

EdCamp Ukraine — це не просто освітній рух. Це спільнота, яка об’єднує вчителів і вчительок з усієї країни, щоб разом переосмислювати підходи до навчання, робити його людяним, чуйним і турботливим. Це середовище довіри, підтримки та розвитку, де кожна зустріч наповнена сенсом, обміном досвідом і щирим прагненням творити зміни в освіті. Тут педагоги не лише навчають, а й вчаться: чути дитину, бачити за поведінкою її потреби, піклуватися про власний ресурс і зростати разом з учнями.

pic 30 03 25 1Наші учасниці тренінгів працюють не тільки з дітьми і колегами, а й з батьками. Ці приклади демонструють, як практика підтримки може охоплювати всю шкільну спільноту — і ставати важливою частиною шкільної культури.

Одним із прикладів є проведення тренінгу у Харківському ліцеї №116, на який запросили бабусь і дідусів учнів. Такий формат дозволив залучити ширше коло дорослих, які відіграють важливу роль у житті дитини, та зробити психологічну підтримку справді спільною справою.

Go to top