28 листопада 2024 року, учасники всеукраїнської імітаційної гри М18: Ми — законотворці мали унікальну нагоду зустрітися з народними депутатами та працівниками секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. У зустрічі взяли участь майже 500 учасників.
152 вчителя-координатора учнівських команд Всеукраїнської імітаційної гри «М18: ми – законотворці» пройшли перший вебінар з циклу навчання методиці проведення парламентських воркшопів.
«Цінності. Політичні ідеології» – таку тему підготували співавторки гри й тренерки Агенції розвитку освітньої політики Марія Гриньова та Леся Юрчишин для опрацювання з координаторами учнівських команд. Окрему увагу було приділено методам пояснення підліткам політичних ідеологій і складних суспільних процесів доступною мовою, створенню в закладі освіти середовища для активного залучення молоді, проведенню першого демократичного воркшопу з учнями на цю тему.
Міжнародна команда організаторів і тренерів проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл» протягом 4-8 листопада провела стратегічну сесію щодо подальшого розвитку проєкту. Працювала команда на виїзді у Ной Топліц (Німеччина). Відбулось обговорення результатів вже проведеної та запланованої до кінця 2024 року роботи в рамках проєкту. Основною задачею зустрічі було стратегічне планування діяльності проєкту на майбутнє і проведення для цього ряду важливих зустрічей.
П’ять тижневих тренінгів у межах проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл» проведено з квітня по листопад 2024р. для 150 освітян з 75 закладів загальної середньої освіти з різних областей України. Важливо, що проведено тренінги у Варшаві, на безпечній території, що дозволило вчителям не лише спокійно навчатись, а також відновитися, поповнити свій власний психологічний ресурс завдяки освітньо-культурній програмі.
З 27 жовтня по 2 листопада 2024 р. у Варшаві успішно проведено п’ятий тренінг для вчителів і практичних психологів «Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі». Участь взяли 32 педагогічні працівниці, які представляли 16 закладів освіти з 6-ти областей України - Дніпропетровської, Запорізької, Одеської, Миколаївської, Харківської, Івано-Франківської, а також з м. Києва.
7156 учнів і учениць 7-11 класів з усіх областей України висловили свою думку щодо пріоритетних напрямків роботи парламенту для відновлення України.
Антикорупційна політика, економіка та медицина – саме на цих питаннях, на думку українських школярів, мають зосередитися народні депутати та уряд, щоб забезпечити успішний розвиток та повоєнне відновлення України. Такі результати онлайн-опитування, яке у жовтні провела ГО «Агенція розвитку освітньої політики» в межах Програми USAID «РАДА: наступне покоління» як підготовчий етап Всеукраїнської імітаційної гри з моделювання діяльності Верховної Ради України «М18: ми можемо більше!».
374 заклади освіти з 23 областей України об’єдналися для участі у другій Всеукраїнській імітаційній грі з моделювання діяльності Верховної Ради України «М18: Ми – законотворці!».
24 жовтня відбулося урочисте відкриття другої Всеукраїнської імітаційної гри «М18: Ми – законотворці!», яку проводять Агенція розвитку освітньої політики спільно з Освітнім центром Верховної Ради України за підтримки Програми USAID «РАДА: наступне покоління». В онлайн –події взяли участь понад 1000 учнів М18 ( молодші 18 ), освітяни, народні депутати України, представники міжнародних організацій.