Продовжуємо знайомство з неймовірними жінками-головами громад, які здійснюють просвітницьку діяльність та розвивають жіноче лідерство, зміцнюють залучення молоді до участі в житті громади.
Галина Білецька яскрава постать місцевого самоврядування та громадської діяльності Житомирщини. Її кар'єра відзначається активною участю в політичному житті та прагненням до покращення умов для мешканців Андрушівської громади.
Процес подання петицій у межах гри-імітації діяльності Верховної Ради України «Ми – юні законотворці» завершено. Голосуємо за найвідповідніші!
Учнівські команди 125 закладів освіти беруть участь у Всеукраїнській грі-імітації діяльності Верховної Ради України «Ми – юні законотворці», яка спрямована на формування політичної грамотності, громадянської активності та навичок законотворчої діяльності серед молоді.
Пані Людмила Прокопечко, це справжній рушій змін. Очоливши громаду у 2015 році, вона знову здобула довіру виборців у 2020-му, отримавши рекордні 92,4% голосів!
Але її шлях у громадському житті почався ще раніше. У 2014 році вона заснувала в Доброславі волонтерський рух , а вже у 2015-му очолила громадську організацію "Ватра – 2015". Її внесок у допомогу військовим відзначено на найвищому рівні – відзнака Президента України "За гуманітарну участь в АТО" та понад 20 нагород і грамот від різних підрозділів ЗСУ.
У Косівському ліцеї №1 Богдана Цьолковська, вчителька зарубіжної літератури, та Людмила Сурнова, вчителька української мови та літератури, ініціювали низку заходів, щоб зробити знання з травмапедагогіки доступними для всіх учасників освітнього процесу — учнів, педагогів і батьків.
Першим кроком стала зустріч із батьками на тему «Що таке травмапедагогіка, або як допомогти батькам розвивати стресостійкість?». Під час зустрічі Людмила Сурнова провела вправи «Абетка радості» та «Моя батарейка», які допомогли батькам не лише краще усвідомити свій емоційний стан, а й знайти способи бути опорою для своїх дітей у складних ситуаціях.
Представники Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики зустрілися з учасниками учнівських команд Всеукраїнської гри – моделювання діяльності Верховної Ради України «М18: ми – юні законотворці» та надали грунтовну інформацію про діяльність парламенту.
У п’яти громадах України триває проведення активностей в рамках проєкту «Вона може! SheCan-II", що впроваджується Обʼєднання «Агенція розвитку освітньої політики у партнерстві з Dialogue for Understanding e.V. та за підтримки Auswärtiges Amt.
У Дніпровській гімназії №37 Наталія Громик, директорка закладу, та Вікторія Вдовина, практична психологиня, активно інтегрують елементи травмапедагогіки в повсякденне шкільне життя.
Протягом останнього часу в гімназії було проведено чотири заходи, присвячені темі емоційної стійкості, саморегуляції та збереження внутрішнього ресурсу:
У 1-А та 1-Б класах відбулися заняття для згуртування класу й зниження рівня стресу. Учні знайомились із дихальними вправами, техніками заземлення, «оплесками здоров’я», працювали з антистресовими м’ячиками та ігровим парашутом.
Для учителів організували тренінг «Стрес. Методи допомоги при гострому стресі» з використанням абетки ресурсів, метафоричних карт, стабілізаційних вправ і групової тілесної роботи.
Для учнів 6 класу провели психологічну хвилинку «Відновлюємо ресурси» — коротке заняття з техніками заземлення та парашутом, спрямоване на відновлення балансу.