У Дніпровській гімназії №37 Наталія Громик, директорка закладу, та Вікторія Вдовина, практична психологиня, активно інтегрують елементи травмапедагогіки в повсякденне шкільне життя.
Протягом останнього часу в гімназії було проведено чотири заходи, присвячені темі емоційної стійкості, саморегуляції та збереження внутрішнього ресурсу:
У 1-А та 1-Б класах відбулися заняття для згуртування класу й зниження рівня стресу. Учні знайомились із дихальними вправами, техніками заземлення, «оплесками здоров’я», працювали з антистресовими м’ячиками та ігровим парашутом.
Для учителів організували тренінг «Стрес. Методи допомоги при гострому стресі» з використанням абетки ресурсів, метафоричних карт, стабілізаційних вправ і групової тілесної роботи.
Для учнів 6 класу провели психологічну хвилинку «Відновлюємо ресурси» — коротке заняття з техніками заземлення та парашутом, спрямоване на відновлення балансу.
Для успішного впровадження парламентської просвіти в системі освіти України Агенція розвитку освітньої політики розробила повний комплект навчально-методичного забезпечення «Наш парламент: досліджуємо, розуміємо, впливаємо» та здійснює підвищення кваліфікації вчителів.
Учасниці п’яти тренінгів з травмапедагогіки, що проходили у Варшаві в межах проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл», продовжують активно впроваджувати набуті знання та підходи у своїх закладах освіти. Кожна з них змінює освітнє середовище, роблячи його безпечнішим, стабільнішим і чутливішим до потреб дитини.
1562 підлітків поділилися своїми міркуваннями про парламентаризм в рамках активностей Всеукраїнської імітаційної гри "М18: ми – законотворці".
Учасники учнівських команд взяли участь в онлайн-опитуванні щодо обізнаності М18 про діяльність народних депутатів України та парламентаризм.
У рамках проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл» 7 грудня 2024 р. відбулася звітна онлайн-конференція, на якій було підбито підсумки діяльності проєкту протягом року. Захід розпочався з вітальних слів організаторів: Романа Ельснера — директора громадської організації Dialogue for Understanding e.V., Людмили Паращенко — голови правління ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики», Агати Гос — представниці Варшавського центру освітніх і соціальних інновацій та навчання (WCIES), та Ліза Гросе — експертки з Університету Аліси Саломон (Берлін). З програмою заходу можна ознайомитись тут.
28 листопада 2024 року, учасники всеукраїнської імітаційної гри М18: Ми — законотворці мали унікальну нагоду зустрітися з народними депутатами та працівниками секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. У зустрічі взяли участь майже 500 учасників.
152 вчителя-координатора учнівських команд Всеукраїнської імітаційної гри «М18: ми – законотворці» пройшли перший вебінар з циклу навчання методиці проведення парламентських воркшопів.
«Цінності. Політичні ідеології» – таку тему підготували співавторки гри й тренерки Агенції розвитку освітньої політики Марія Гриньова та Леся Юрчишин для опрацювання з координаторами учнівських команд. Окрему увагу було приділено методам пояснення підліткам політичних ідеологій і складних суспільних процесів доступною мовою, створенню в закладі освіти середовища для активного залучення молоді, проведенню першого демократичного воркшопу з учнями на цю тему.