photo 2024 01 11 13 53 2910 січня 2024 р. відбулась організаційна зустріч, у якій взяли участь 55 учасників та учасниць, котрі представляли мережу парламентських просвітницьких осередків з 40 закладів загальної середньої та позашкільної освіти з різних регіонів України.

Під час зустрічі обговорювались результати діяльності мережі минулого року, зокрема впровадження курсу за вибором з основ представницької демократії «Наш парламент: досліджуємо, розуміємо, впливаємо», проведення активностей з парламентської просвіти в школах у різних форматах.

Спільною подією мережі на перше півріччя 2024 р. визначено організацію і проведення Всеукраїнської імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми – законотворці!».

Експертки та тренерки Агенції розвитку освітньої політики, презентували концепцію й методику гри. Вона проводиться з метою поглиблення обізнаності учнівства щодо функціонування представницької демократії та парламентаризму, розвитку здатності до ефективної політичної партисипації, мотивування до проактивної громадянської позиції. Учні 8-11 класів будуть відтворювати процес роботи комітету над напрацюванням законопроєкту за спрощеною процедурою.

Всеукраїнська імітаційна гра з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми – законотворці!» триватиме з січня по травень 2024 р. Вона передбачає проведення опитування серед учнівства щодо їх бачення нагальних напрямів відновлення України та відповідних законодавчих ініціатив, взаємодію з народними депутатами України, парламентські уроки , складання петицій та законопроєктів, голосування та інші активності.

40 учителів–координаторів пройдуть навчання з методики проведення імітаційної гри та вдосконалять свої професійні компетентності щодо інтерактивних методів викладання парламентської просвіти.

Всеукраїнська мережа парламентських осередків на базі закладів освіти діє за підтримки Програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Рада: наступне покоління» (RANG), що виконується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики».